Vangūs erekcijos pratimai, 5 dalykai, kurie padės geriau išlaikyti erekciją


Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos faktoriai.

Vyrams senstant dažnai blogėja ir jų erekcija. Tačiau ar tikrai taip turi būti?

Vienas iš tokių rizikos faktorių yra fizinis neveiklumas. Gydytojas urologas Antanas Balvočius siūlo pratimų kompleksą vyrams, norintiems pagerinti lytinę potenciją.

vangūs erekcijos pratimai

Siūlau daryti tik šešis specialius pratimus ryte ar vakare pagal vokiečių vangūs erekcijos pratimai daktaro Franko Zomero metodiką, ir per vangūs erekcijos pratimai minučių jūs pagerinsite savo lytinę potenciją. Šią gimnastiką galima naudoti tiek sveikiems vyrams, norintiems pagerinti seksualinio gyvenimo kokybę, vangūs erekcijos pratimai turintiems varpos erekcijos sutrikimų. Stovite tiesiai, rankos nuleistos žemyn ir pradedate žingsniuoti maksimaliai aukštai keldami kelius, spausdami juos link pilvo.

vangūs erekcijos pratimai

Atsistojate tiesiai, rankos ant klubų, kaip ir pirmame pratime. Kojas per kelius nežymiai sulenkiate!

vangūs erekcijos pratimai

Išsitiesiate neatlenkdami iki galo kelių sąnarių. Stovite tiesiai, kojos nežymiai sulenktos per kelių sąnarius. Pradedate lyg bėgimą vietoje, bet neatitraukiate pėdų nuo grindų, o tik paeiliui vienos, paskui kitos kojų kulnus greitai pakeliate ir maksimaliai greitai kelius išstumiate į priekį.

vangūs erekcijos pratimai

Juda tik kelio sąnariai pirmyn, atgal. Pratimą reikia atlikti maksimaliai greitai ir ne trumpiau kaip minutę.

Gulite ant nugaros: kelio sąnariai pusiau sulenkti, o vangūs erekcijos pratimai remiasi į grindis. Rankos ištiestos pagal juosmenį.

Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Teksto dydis: geg.

Nugara tolygiai liečia grindis. Dabar pakeliate dubenį. Tai pagrindinis pratimas.

vangūs erekcijos pratimai

Gulite ant nugaros, kaip ir 4 pratime. Panašus įtempimas atsiranda, kai jūs sulaikote šlapinimąsi — šiuo atveju sėdynės raumenys išlieka atsipalaidavę.

  • Išnyko pavargusi erekcija
  • Pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Potencijos mankšta Sveikas.
  • Varpos neverta kodėl

Įsivaizduokite, kad ant kėdės sėdynės yra paberta kruopų ir jūs stengiatės savo raumenimis, zonoje tarp anus ir sėklidžių, susiurbti jas į save, panašiai kaip dulkių siurblys. Atsipalaiduojate ir pratimą pakartojate keletą kartų. Jei pratimą atliekate teisingai, tai sėdynės raumenys praktiškai vangūs erekcijos pratimai atsipalaidavę.

vangūs erekcijos pratimai

Visų pratimų intensyvumas didinamas palaipsniui, pratimų kiekis daromas pagal savijautą. Pradžioje kiekvienas pratimas kartojamas ne daugiau kaip 10 kartų.

  • Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti - liberoblius.lt
  • Tik mergina pati varpos nemokama
  • Tačiau taip nebūtinai turi nutikti.
  • 10 stipresnės erekcijos paslapčių - DELFI Gyvenimas
  • Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti - DELFI Gyvenimas
  • Ką moterys turėtų žinoti apie penio tvirtumą?
  • Ką tai reiškia, kai varpa stovi

Efektas paprastai pajuntamas jau po dviejų dienų. Pajautę šios gimnastikos skonį, turėsite daugiau džiaugsmo seksualiniame gyvenime. Nuorodos kopijavimas Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina vangūs erekcijos pratimai DELFI kaip šaltinį.