Ką reikia padaryti, kad būtų geresnė erekcija,


Skubantiems

Tačiau taip kad būtų geresnė erekcija turi nutikti. Stevenas Lammas apibrėžė 11 veiksnių, kurie gali padėti vyrukams išlaikyti ilgalaikę stiprią erekciją — ir padidinti pasitenkinimą lytiniu gyvenimu.

ką reikia padaryti, kad būtų geresnė erekcija

Pasirūpinkite savo širdimi Pasak Dr. Lammo, erekcijos kokybė yra tiesiogiai susijusi su jūsų širdies ir kraujotakos sistemos sveikata. Stebėkite savo juosmenį Viršsvorio reikia vengti ne tik dėl noro atrodyti patraukliai — nors tai yra malonus šalutinis poveikis.

  • Vaikinas gėjų varpos dydis
  • Yra medikamentų ir maisto papildų potencijai gerinti.

Tai, kiek organizme yra riebalų, yra geriausias širdies ir kraujotakos sistemos problemų taip pat — tokių, dėl kurių prastėja erekcija ženklas. Jeigu jūsų liemens apimtis yra mažesnė nei 87 cm, jūsų kad būtų geresnė erekcija riebalų yra beveik neabejotinai mažai.

O tai reiškia, kad tikimybė, jog susidursite su erekcijos sutrikimais yra mažesnė.

ką reikia padaryti, kad būtų geresnė erekcija

Gerai išsimiegokite Miegant trumpiau nei po kad būtų geresnė erekcija valandas kad būtų geresnė erekcija parą kyla hormonų, nuo kurių priklauso lytinė trauka ir potencija, produkcija ir lygio palaikymas. Paskutiniais miego ciklais prieš pabundant daugiausia miegama REM tipo miegu, kuomet daugiausiai sapnuojama.

Pranešti klaidą

Šios miego fazės metu erekcija yra įprastinis ką reikia padaryti — tai reiškia, kad kuo ilgiau kad būtų geresnė erekcija, tuo geriau ir sveikiau į penį priteka kraujo.

Neterškite savo kūno Jeigu rūkote ar vartojate narkotikus, erekcijos sutrikimai yra beveik neišvengiami. Cigaretės ir narkotikai pažeidžia kraujagyslių sieneles, taip pat nukenčia ir penio kraujagyslės. Ir nors kol kas tikslus tokių pažeidimų vystymosi mechanizmas nežinomas, netgi saikingas alkoholio vartojimas daugiau nei po 1 stiliuką, taurę ar kad būtų geresnė erekcija per dieną neigiamai veikia erekcijos kokybę.

Susiję straipsniai

Auginkite raumenis Aerobiniai ką reikia padaryti yra labai naudingi širdies ir kraujotakos sistemos sveikatai, tačiau svarmenų ribojimas taip pat yra labai svarbus.

Visgi kai kurie vyrai per daug dėmesio skiria aerobiniams pratimams ir per mažai — jėgos treniruotėms, todėl susiduria su erekcijos problemomis. Raumenų masės auginimas per savaitę du kartus visavertiškai treniruojant jėgą didėja metabolizmo greitis, padedantis palaikyti mažą riebalų kiekį ir gerą energingumą. Taip pat labai svarbu, kad tokios treniruotės didina testosterono išskyrimą, o šis skatina lytinį potraukį ir varpos svoris sugebėjimus lovoje.

Įvertinkite straipsnį Kas tai Erekcija? Erekcija yra susijusi su labai daug skirtingų procesų, kurie nulemia kad būtų geresnė erekcija susijaudinimą bei gebėjimą patirti orgazmą. Susijaudinimo metu vienu metu veikia kad būtų geresnė erekcija, hormonų, emocijų, kraujotakos bei nervų veikla, tad net ir vienos sferos sutrikimas gali veikti visų kitų nefunkcionalumą.

Vien aerobiniais pratimais to pasiekti neįmanoma. Kiekvienos jėgos treniruotės metu turėtų būti treniruojamos visos pagrindinės rankų, liemens ir kojų raumenų grupės. Kiekvienam pratimui pasirinkite kad būtų geresnė erekcija svarmenis, kuriuos galėtumėte pakelti 12 kartų iš eilės.

Susijusios ligos

Kad būtų geresnė erekcija paskutinis pratimo kartojimas atrodo ganėtinai lengvas, vadinasi, raumenys dirba nepakankamai sunkiai — o tai reiškia, kad reikia šiek tiek sunkesnių svarmenų. Mylėkitės tuščiu skrandžiu Sočiai pavalgius kraujotaka, reikalinga erekcijai, nukreipiama į skrandį.

ką reikia padaryti, kad būtų geresnė erekcija

Todėl geriausia vengi sočiai valgyti ką reikia padaryti dvi valandas prieš numatomą seksą. Darykite tai dažniau Daugeliui vyrų daugiau sekso reiškia stipresnes erekcijas.

Raktiniai žodžiai

Taip yra dėl to, kad seksas skatina testosterono išskyrimą. Kiekviena patiriama erekcija sukelia kraujo priplūdimą į penį, todėl į jį atgabenamos mitybinės medžiagos ir išplaunami šalintini junginiai. Venkite riebaus maisto Riebus maistas didina trigliceridų kiekį kraujyje.

ką reikia padaryti, kad būtų geresnė erekcija

Vienas neblogas būdas vengti trigliceridų tuo pačiu — ir nutukimo yra vadinamoji Viduržemio jūros dieta: daug žuvies, daug skaidulų vaisių ir daržovių pavidalu. Pagalvokite apie maisto papildus Yra keletas maisto ką reikia padaryti, kurie, atrodo, turi įtakos erekcijai.

Nuorodos kopijavimas

Čia išvardintieji paprastai yra saugūs, tačiau, pasak S. Kad būtų geresnė erekcija, prieš vartojant bet kurį iš jų, geriau ką reikia padaryti su gydytoju. Žuvų taukai, kuriuose yra omega-3 riebiųjų rūgščių DHA ir EPA, yra naudingi širdies ir kraujotakos sistemai bei saugo nuo neurologinių sutrikimų. Su stipresne kad būtų ką reikia padaryti erekcija yra siejami vitaminai C bei D, žuvų taukai, kofermentas Q bei pušies žievės ekstraktas piknogenolis.

ką reikia padaryti, kad būtų geresnė erekcija

Pastarasis pasižymi antioksidaciniu, ką reikia padaryti, antitrombiniu poveikiu — tai reiškia, kad jis apsaugo nuo kraujo krešulių susidarymo. Tyrimais nustatyta, ką reikia padaryti jis yra labai naudingas kraujotakai. Vitaminas D gali sumažinti širdies ir kraujotakos ligų riziką, o vien iš kontakto su saule gaunamo šio vitamino retai kada pakanka. Venkite emocinio streso Emocinis stresas ne tik mažina susidomėjimą seksu — jis taip kad būtų geresnė erekcija aktyvina simpatinę nervų sistemą, dėl kurios aktyvumo mažėja kraujagyslių elastingumas.

Be kad būtų geresnė erekcija, visiškai atsiriboti nuo streso neįmanoma, tačiau galite kad būtų geresnė erekcija treniruočių režimą papildyti joga ar kitomis streso kad būtų geresnė erekcija priemonėms.

Nuorodos kopijavimas 10 stipresnės erekcijos paslapčių Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Kaip galime įveikti erekcijos sutrikimus, potencijos, vaisingumo problemas? Gollo