Miego trūkumas ir erekcija


Vyrų seksualumas ir miegas

Žemas testosteronas — kaip to išvengti? Įtemptas gyvenimo ritmas, stresas, rūpesčiai darbe ir nuolatinė skuba sveikatos neprideda nei vienam. Ne išimtis ir vyriškos problemos — neretai dėl to, kad pamirštame pasirūpinti savimi, organizmas ima gaminti mažiau vyriško hormono — testosterono.

Šis hormonas yra gaminamas sėklidėse ir lemia sveiką vyro organizmo vystymąsi, tvirtesnę, nei moterų, išvaizdą bloga erekcija ir gydymas struktūrą.

miego trūkumas ir erekcija

Be šių fizinių dalykų, testosteronas taip pat reguliuoja raumenų masės kiekį, riebalų kaupimąsi, spermos kokybę ir potraukį lytiniams santykiams. Ilgalaikis žemas testosteronas organizme gali sukelti rimtų problemų, nuovargį, prastą nuotaiką, sunkumą susikaupti, netgi sąlygoti vaisingumo sutrikimus.

Žemas testosteronas ir stresas — kaip susiję?

miego trūkumas ir erekcija

Apie streso žalą prirašyti ištisi tomai ir jo grėsme sveikatai neabejoja niekas. Tačiau vyras ir jų lytinei sveikatai stresas itin žalingas.

Kai intymumui trukdo vyrų sveikatos bėdos

Stresas, prasta nuotaika ir depresija kenkia nervų sistemai, kuri yra atsakinga ir už erekciją. Patirdamas itin didelį stresą vyras gali susidurti su erekcijos sutrikimais, o nesėkmingi lytiniai santykiai sukelia dar didesnį stresą, taip įkalindamas asmenį uždarame ydingame rate.

Miego trūkumas didina riziką susirgti diabetu Birželio 17d. Peržiūrų skaičius: Miego trūkumas didina riziką susirgti diabetu.

Stresas gali sukelti ne miego trūkumas ir erekcija erekcijos sutrikimus kirsdamas nervų sistemai, tačiau taip pat mažina testosterono kiekį organizme.

O sumažėjęs testosterono kiekis atsiliepia spermos miego trūkumas ir erekcija, spermatozoidų miego trūkumas ir erekcija ir gali sukelti problemas poroms, planuojančioms šeimos pagausėjimą. Tinkamai ir sveikai maitinkitės Mokslininkai teigia, jog sveika mityba ir vyrų vaisingumas yra susijęs kur kas labiau, nei galima būtų manyti.

Šešios valandos miego daugeliui jau tapo norma, tačiau tik retas žino, kokių pasekmių miego trūkumas gali turėti sveikatai, atminčiai ar net seksualiniam gyvenimui.

Tai lemia du aspektai: visų pirma, netinkama mityba veda prie viršsvorio problemų, sunkesnio judėjimo, taigi, mažesnio pasitenkinimo lytinio akto metu. Antrasis aspektas — prasta mityba lemia bendrą organizmo susilpnėjimą, įskaitant ir testosterono gamybos sutrikimą, kuris gerina medžiagų apykaitą. Esant testosterono trūkumui organizme itin sparčiai ima augti svoris, sutrinka riebalų pasiskirstymas organizme, mažėja raumeninė miego trūkumas ir erekcija, silpnėja fizinis pajėgumas, o tai ne tik suprastina gyvenimo kokybę, miego trūkumas ir erekcija taip miego trūkumas ir erekcija sumažina seksualinį potraukį.

Testosteronas gaminasi iš cholesterolio, taigi, jeigu laikomasi neteisingų dietų, visiškai atsisakoma ar miego trūkumas ir erekcija nepakankamai riebalų, testosterono kiekis taip pat krenta.

Nepamirškite išsimiegoti Miego trūkumas ir erekcija gaminasi miego metu, todėl natūralu, jog esant miego trūkumui jaučiamas ir testosterono trūkumas. Didžiausia problema ta, jog testosteronas gerina miego kokybę, todėl kelias naktis neišsimiegojus, vėliau Jums bus vis sunkiau ir sunkiau užmigti.

Urologo patarimai: kaip išvengti erekcijos problemų

Miego trūkumas ir nuovargis mažina lytinį potraukį, todėl jei jaučiatės per daug pavargę lytiniams santykiams, pirmiausia neieškokite rimtos ligos, o pamėginkite pasiilsėti ir gerai išsimiegoti. Moksliniai tyrimai rodo, kad optimali miego trukmė turėtų būti 7 — 8 miego trūkumas ir erekcija.

miego trūkumas ir erekcija

Pasistenkite visada miegoti eiti tuo pačiu laiku, nenaktinėkite. Nepamirškite fizinio aktyvumo Sakoma, jog seksas — tai ištvermės sportas, reikalaujantis nemenko tam tikros raumenų grupės darbo. Esant miego trūkumas ir erekcija fiziniam aktyvumui kasdieniniame gyvenime ir visiškai netreniruojant raumenų, yra rizika, jog sutriks Jūsų seksualinė sveikata ar sutriks erekcija. Būtent todėl miego trūkumas ir erekcija svarbu pasirūpinti savo fizine sveikata.

Miego trūkumas didina riziką susirgti diabetu

Tai ypač svarbu vyrams, kurie dirba sėdimą darbą — turėtumėte nepamiršti kiekvieną dieną bent minimaliai pajudėti ir pasimankštinti : išveskite pasivaikščioti šunį, vasarą automobilį iškeiskite į dviratį, žiemą nukaskite sniegą, o dar geriau, šiandien užsirašykite į sporto klubą, o po to į jį nueikite bent 3 kartus per savaitę, sugaišite 4 valandas per savaitę, o efektas bus didžiulis.

Be abejo, pats geriausias sportas testosterono gamybai tai seksas. Sekso metu siunčiami impulsai gaminti testosteroną stipresni nei bet kokio ištvermės ar jėgos sporto. Testosterono kiekį ne visada pavyksta padidinti natūraliai.

miego trūkumas ir erekcija

Jeigu jaučiate testosterono trūkumo simptomus, pasirodykite urologui. Žemas testosteronas gali būti koreguojamas įvairiais medikamentais ar net taikoma pakaitinė hormonų terapija.

miego trūkumas ir erekcija

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad vyrams koregavus žemą testosterono kiekį, mažėja širdies bei kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto atvejų, stabdomas kaulų retėjimas, gerėja libido bei lytinių santykių kokybė, auga miego trūkumas ir erekcija masė, mažėja riebalų miego trūkumas ir erekcija.

Indrė Aidulytė,